Inga pengar tillbaka efter Julgalan – sex veckor senare

1 februari, 2016 i Konsumenträtt

Julgalan tvingades ställa in showen i Stockholm. Sex veckor senare har Natalia, 30, fortfarande inte sett skymten av pengarna hon betalade för två biljetter, skriver Aftonbladet. Natalia berättar att hon förutom att ringa har lämnat ett meddelande i en meddelanderuta på deras hemsida. Hon har också försökt att kontakta Julgalan via Facebook. – Jag skrev en kommentar om mitt missnöje. Sen fick jag en varning från Facebook-security om spärrning av mitt konto för att det hade kommit in en anmälan mot min kommentar. Natalia är inte den enda som väntar på att få pengarna tillbaka. En grupp på Facebook som heter ”Julgalan – Ge oss tillbaka våra pengar!” har nästan 600 medlemmar. Jonas Wakman, styrelsemedlem i de två bolagen som står bakom Julgalan, hälsade Aftonbladet för två veckor sedan att företaget är i full färd med att gå igenom ersättningarna till kunderna. Till artikeln >>

Kommentarsfunktionen är avstängd.