Bluffartikel sprids med Expressen som avsändare

31 mars, 2017 i Bedrägeri, Varningar

En bluffartikel med Expressen som påstådd avsändare cirkulerar just nu på nätet. Artikeln ”Expressen undersöker: ICA:s reklamkampanj chockar kunder i Sverige!” kommer inte från Expressen, skriver tidningen. I artikeln påstås att man kan få ett presentkort på 5 000 kronor genom att ange sina uppgifter. Om du har lämnat ut kort- eller kontouppgifter bör du genast kontakta din bank för vidare instruktioner och spärra ditt kort, uppmanar Expressen. Till artikeln >>

Kommentarsfunktionen är avstängd.