Är det någon som har råkat ut för trakasserier (5 inlägg)

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 7 år sedan:

Undrar om det är någon som råkat ut för personangrepp/trakasserier efter att ha skrivit här inne på Cint och framfört sin åsikt?

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 7 år sedan:

Nix, men jag har valt att vara anonym just för att undvika sådant. Har skrivit mycket om vad som utspelar sig inifrån MLM-företagen och där är det väldigt vanligt med ljusskygga personer och hot om de fick veta vem jag var. Mig veterligen har Anders aldrig gett ut personuppgifter till utomstående.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 6 år, 7 månader sedan:

Tja what goes a’round -comes a’round säger man väl… Gäller att välja sina fiender noga. Tror man verkligen att man är anonym om man hänger ut någon annan? Man får nog lugnt räkna med att bli uthängd själv. När tiden är inne…

Här har vi visst nån suspekt MLM-are eller ”telefånkommunikatör” som uttalar hot?? Såvitt jag vet lämnar Anders inte ut några namn.. Teleonförsäljare inräknar jag till samma grupp av avskum som journalister, politiker och advokater.

>Här har vi visst nån suspekt MLM-are eller ”telefånkommunikatör” som uttalar hot?? Tror knappast han vet vem jag är. Det är så pass många olika som hänger ut människor som beter sig illa på MLM-delen här på forumet så skulle någon ägna sin tid åt att leta upp och hota oss alla skulle inte tiden räcka till. Nog för att MLM-folk är lata och därför har mycket tid över att ägna åt personförföljelser men hoten ekar ganska tomma.