Access2tel och deras skojarkumpaner (28 inlägg)

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 år, 3 månader sedan:

Blev för en tid sedan kontaktad av Access2Tel. (uppgav att dom ringde därifrån) Efter en snabb titt på deras hemsida så såg jag att en av deras återförsäljare var Xitus i Västerås. VD i detta bolag stiftade jag bekantskap med när jag blev lurad till att teckna Mobivox. Men inte nog med det! En annan återförsäljare var BS Investment AB i västerås. Och personen bakom det bolaget var hon som sålde mobivoxabonnemanget till mig!!! En B S med välsmort munväder. Lite efterforskande visar att dessa två äger ett tredje bolag BHX Invest AB tillsammans med en Vilcans. Samma upplägg samma lurendrejeri. Skulle inte bli förvånad om Xitus med Dybdahl i spetsen också är egentliga ägare. Är andra ägare från Mobivox också med? Kända skojare som Mats Holmberg, Carlos Gustavsson och Mika Anderssons som driver skojarkoncern. Klara kopplingar mellan MeraMobil-Mobilvox- Lanini – Qall -Access2Tel Gör inga affärer med dessa!!

Access2 telecom verkar bedriva egen skojarverksamhet med Mahdi boende i hammarby sjöstad och som inte syns – har en polack som frontare. Mahdi har tidigare drivit telecombolag från samma adress som konkat. däremot är det tänkbart att access har externa säljare Mobivox – Access – Mera Mobil & Qall Telecom verkar alla köra med samma koncept – vem startade och är det avhoppade säljare som startar upp nya.
    [rasistiska kommentarer raderade av admin]

menar du att om man är muslim så fungerar access fantastiskt, och om man inte är det så blir man lurad på abbonemanget och de priser som står i avtalet?

Bry dig inte om Z-mannens inlägg. Han är inte ute efter att hjälpa konsumenter som råkat illa ut. Det enda han vill är att hetsa mot invandrare i allmänhet och muslimer i synnerhet. Förhoppningsvis rensar Anders snart bort hans inlägg.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 år, 2 månader sedan:

ACCES2TEL HAR LURAT MÅNGA SÅ ÄVEN MIG INGET BLEV SOM AVTALAT OMÖJLIGA ATT FÅ TAG PÅ FY VILKA SKOJARE. KÄNNER MIG HELT LURAD

Z-Man Here!! Jag har räddat god vän från 3 års avtal med MobiVox och förmodligen samma vän från 118 218 Räddat annan god vän från HittaFöretag.se Jag är inte negativ mot invandrare som har vanliga anställningar och är skattebetalare – vi behöver skattebetalare – men vi behöver inte invandrare som lurar folk – tjänar svart och gör konkurser. Om det finns för få infödringar som lurar folk kan vi väl utbilda våra egna i att lura folk iställt för att Importera Folk för att Lura Oss.

>menar du att om man är muslim så fungerar access fantastiskt, och om man inte är det så > blir man lurad på abbonemanget och de priser som står i avtalet? Årets hittils bästa inlägg. Shit vad jag garvade! :D

Ja så är det ungefär – det är VI mot DOM – vi muzlimer mot Dom Otrogna Hundarna – vi MellanÖstingar mot AnkDammsFolket. Fast Mahdi blåste även MellanÖstingar och ReligionsFränder i förra TelecomBolaget på samma adress – fast då utnyttjade han dem som leverantörer – men han hade också MellanÖstingar och ReligionsFränder anställda – och dom tjänade ju pengar för dom hade lön – Vi mot Dom – fattar Ni. Vi MellanÖstingar och Muzlimer Zuuuugeeer Ut AnkDammsFolket – det var ju AnkDammsFolket som betalade både som lurade abonnenter och som SkatteBetalare i konkursen. Dom är Smaartaaa UtLänningarna – dom Luuuuraaar Die Dummen Schweden. Kolla Charkas Assistans AB – ha ha ha

Personligen tycker jag dels att Z-mannen kan hålla sig till Politiskt Inkorrekta Nyheter och liknande sunk-sidor, dels gå en kurs i svenska språket (Svenska för invandrare kanske).

Det bästa sättet att bli av med z-mannen och liknande trångsynta mental krymplingar är att helt enkelt ignorera deras okunskap och låta Anders rensa friskt. Dessutom visar ju z-mannen att han inte har den blekaste aning om vad uttrycket ”Die dumme Schweden” kommer från och innebär! Det var diverse nationaliteter som under 30-åriga kriget var smarta nog att”spelade svenskar” när de blev tillfångatagna av de katolska trupperna. Detta innebar då att de inte ”kunde” svara på frågor pga att de ju ”bara talade svenska”. Uttrycket lever ännu kvar i bl.a. tyskans ”Die dumme Schweden” och spanskans ”Juegar sueco” spela svensk. Alltså en intelligent utlänning som spelar svensk.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 år, 1 månad sedan:

Läs igenom avtalet innan man skriver på något!!!!! om det är muntligt avtal så be dom läsa tydligt så man hänger med, uppfattar man inte all info. så ingå inte i avtalet! Detta gäller oavsätt telefoni etc. ett litet tipps till er som inte tänkte på att läsa igenom avtalet innan ni skrev under!!!

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 år sedan:

Lurendrejeri!

Hur gjorde du då ?

Menar hur gjorde du för att rädda din kompis från deras skojaravtal ?

Hur räddade jag kompisen? Svar: LusLäste Avtalet – både det med GratisTelefonen – som inte var gratis utan LeasingTelefon och huvudavtalet. GratisTelefonen: 1. Fick LeasingFirman som inte var MobiVox att sluta kräva/lägga sig på rygg. 2. Huvudavtalet: Fakturorna var diskade till Två Finansiärer – eller en finansiär och en övertagare. Båda körde case – men vågade inte ta domstolsförhandlingen utan las sig på rygg innan. 3. Ett par fakturor betalades – och sen reklamerade kompisen & slutade att betala. Han skaffade även annat telefonnummer från en av De Tre Stoora Operatörerna. Jag kan lägga min mail – om Ni är intresserade av avtalsgranskning. Vissa av Mobivox avtal kan jag. Access & Qall har jag inte sett – och vet inte hur angripbara de är – men lovar de vad de inte håller – eller de inte har ljudfil på accept – borde de i vart fall kunna sägas upp med tre månaders varsel – kan man hävda icke-accept är det lättare. PRISET MAN KAN FÅ BETALA ÄR- ATT MAN MÅSTE BYTA MOBILNUMMER – EFTERSOM KONKURRENTBOLAG VÄGRAR ATT PORTERA NUMREN MED BINDNINGSTID Dom spelar med dom jävla ormarna – och hjälper varandra att hålla kvar abonnenterna. Har man fast telefoni verkar detta nummer INTE vara lika låst ur porterings/bytessynpunkt. Jag har god ekonomisk och juridisk utbildning och är Professionell Kaos & OredsSkapare