Access2tel och deras skojarkumpaner (28 inlägg)

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 Ã¥r, 3 mÃ¥nader sedan:

Blev för en tid sedan kontaktad av Access2Tel. (uppgav att dom ringde därifrÃ¥n) Efter en snabb titt pÃ¥ deras hemsida sÃ¥ sÃ¥g jag att en av deras Ã¥terförsäljare var Xitus i VästerÃ¥s. VD i detta bolag stiftade jag bekantskap med när jag blev lurad till att teckna Mobivox. Men inte nog med det! En annan Ã¥terförsäljare var BS Investment AB i västerÃ¥s. Och personen bakom det bolaget var hon som sÃ¥lde mobivoxabonnemanget till mig!!! En B S med välsmort munväder. Lite efterforskande visar att dessa tvÃ¥ äger ett tredje bolag BHX Invest AB tillsammans med en Vilcans. Samma upplägg samma lurendrejeri. Skulle inte bli förvÃ¥nad om Xitus med Dybdahl i spetsen ocksÃ¥ är egentliga ägare. Är andra ägare frÃ¥n Mobivox ocksÃ¥ med? Kända skojare som Mats Holmberg, Carlos Gustavsson och Mika Anderssons som driver skojarkoncern. Klara kopplingar mellan MeraMobil-Mobilvox- Lanini – Qall -Access2Tel Gör inga affärer med dessa!!

Access2 telecom verkar bedriva egen skojarverksamhet med Mahdi boende i hammarby sjöstad och som inte syns – har en polack som frontare. Mahdi har tidigare drivit telecombolag frÃ¥n samma adress som konkat. däremot är det tänkbart att access har externa säljare Mobivox – Access – Mera Mobil & Qall Telecom verkar alla köra med samma koncept – vem startade och är det avhoppade säljare som startar upp nya.
    [rasistiska kommentarer raderade av admin]

menar du att om man är muslim så fungerar access fantastiskt, och om man inte är det så blir man lurad på abbonemanget och de priser som står i avtalet?

Bry dig inte om Z-mannens inlägg. Han är inte ute efter att hjälpa konsumenter som råkat illa ut. Det enda han vill är att hetsa mot invandrare i allmänhet och muslimer i synnerhet. Förhoppningsvis rensar Anders snart bort hans inlägg.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 Ã¥r, 2 mÃ¥nader sedan:

ACCES2TEL HAR LURAT MÅNGA SÅ ÄVEN MIG INGET BLEV SOM AVTALAT OMÖJLIGA ATT FÅ TAG PÅ FY VILKA SKOJARE. KÄNNER MIG HELT LURAD

Z-Man Here!! Jag har räddat god vän frÃ¥n 3 Ã¥rs avtal med MobiVox och förmodligen samma vän frÃ¥n 118 218 Räddat annan god vän frÃ¥n HittaFöretag.se Jag är inte negativ mot invandrare som har vanliga anställningar och är skattebetalare – vi behöver skattebetalare – men vi behöver inte invandrare som lurar folk – tjänar svart och gör konkurser. Om det finns för fÃ¥ infödringar som lurar folk kan vi väl utbilda vÃ¥ra egna i att lura folk iställt för att Importera Folk för att Lura Oss.

>menar du att om man är muslim så fungerar access fantastiskt, och om man inte är det så > blir man lurad på abbonemanget och de priser som står i avtalet? Årets hittils bästa inlägg. Shit vad jag garvade! :D

Ja sÃ¥ är det ungefär – det är VI mot DOM – vi muzlimer mot Dom Otrogna Hundarna – vi MellanÖstingar mot AnkDammsFolket. Fast Mahdi blÃ¥ste även MellanÖstingar och ReligionsFränder i förra TelecomBolaget pÃ¥ samma adress – fast dÃ¥ utnyttjade han dem som leverantörer – men han hade ocksÃ¥ MellanÖstingar och ReligionsFränder anställda – och dom tjänade ju pengar för dom hade lön – Vi mot Dom – fattar Ni. Vi MellanÖstingar och Muzlimer Zuuuugeeer Ut AnkDammsFolket – det var ju AnkDammsFolket som betalade bÃ¥de som lurade abonnenter och som SkatteBetalare i konkursen. Dom är Smaartaaa UtLänningarna – dom Luuuuraaar Die Dummen Schweden. Kolla Charkas Assistans AB – ha ha ha

Personligen tycker jag dels att Z-mannen kan hålla sig till Politiskt Inkorrekta Nyheter och liknande sunk-sidor, dels gå en kurs i svenska språket (Svenska för invandrare kanske).

Det bästa sättet att bli av med z-mannen och liknande trÃ¥ngsynta mental krymplingar är att helt enkelt ignorera deras okunskap och lÃ¥ta Anders rensa friskt. Dessutom visar ju z-mannen att han inte har den blekaste aning om vad uttrycket ”Die dumme Schweden” kommer frÃ¥n och innebär! Det var diverse nationaliteter som under 30-Ã¥riga kriget var smarta nog att”spelade svenskar” när de blev tillfÃ¥ngatagna av de katolska trupperna. Detta innebar dÃ¥ att de inte ”kunde” svara pÃ¥ frÃ¥gor pga att de ju ”bara talade svenska”. Uttrycket lever ännu kvar i bl.a. tyskans ”Die dumme Schweden” och spanskans ”Juegar sueco” spela svensk. AlltsÃ¥ en intelligent utlänning som spelar svensk.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 Ã¥r, 1 mÃ¥nad sedan:

Läs igenom avtalet innan man skriver på något!!!!! om det är muntligt avtal så be dom läsa tydligt så man hänger med, uppfattar man inte all info. så ingå inte i avtalet! Detta gäller oavsätt telefoni etc. ett litet tipps till er som inte tänkte på att läsa igenom avtalet innan ni skrev under!!!

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 10 Ã¥r sedan:

Lurendrejeri!

Hur gjorde du då ?

Menar hur gjorde du för att rädda din kompis från deras skojaravtal ?

Hur räddade jag kompisen? Svar: LusLäste Avtalet – bÃ¥de det med GratisTelefonen – som inte var gratis utan LeasingTelefon och huvudavtalet. GratisTelefonen: 1. Fick LeasingFirman som inte var MobiVox att sluta kräva/lägga sig pÃ¥ rygg. 2. Huvudavtalet: Fakturorna var diskade till TvÃ¥ Finansiärer – eller en finansiär och en övertagare. BÃ¥da körde case – men vÃ¥gade inte ta domstolsförhandlingen utan las sig pÃ¥ rygg innan. 3. Ett par fakturor betalades – och sen reklamerade kompisen & slutade att betala. Han skaffade även annat telefonnummer frÃ¥n en av De Tre Stoora Operatörerna. Jag kan lägga min mail – om Ni är intresserade av avtalsgranskning. Vissa av Mobivox avtal kan jag. Access & Qall har jag inte sett – och vet inte hur angripbara de är – men lovar de vad de inte hÃ¥ller – eller de inte har ljudfil pÃ¥ accept – borde de i vart fall kunna sägas upp med tre mÃ¥naders varsel – kan man hävda icke-accept är det lättare. PRISET MAN KAN FÃ… BETALA ÄR- ATT MAN MÃ…STE BYTA MOBILNUMMER – EFTERSOM KONKURRENTBOLAG VÄGRAR ATT PORTERA NUMREN MED BINDNINGSTID Dom spelar med dom jävla ormarna – och hjälper varandra att hÃ¥lla kvar abonnenterna. Har man fast telefoni verkar detta nummer INTE vara lika lÃ¥st ur porterings/bytessynpunkt. Jag har god ekonomisk och juridisk utbildning och är Professionell Kaos & OredsSkapare