Ägaren bakom bluffen Hittaforetag.se ligger även bakom Telefonia. (35 inlägg)

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 6 år, 10 månader sedan:

Ngt nytt om detta Styrelsen har avgått ser det ut som…..

Den gode VD:n…. M*****o M****o är omhäktad. Han skulle egentligen släppas ut 11 mars, men med tanke på att materialet som ska fälla honom för grovt skattebrott inte är helt klart är han omhäktad fram till klockan 11.00 den 25 mars. Detta känns mkt bra :) Kan även meddela att Scandinavian Media Solutions, Hittaföretag och Telefonia nu sitter på en och samma adress och lokal, Lilla Nygatan 11 i Malmö. Bara att ta hissen upp till 6.e våningen och plinga på om man vill dem ngt… Adressen som de satt på innan, Engelbrektsgatan i Malmö, var ovanligt folktom och nersläckt mitt på dagen… hehe Det var det senaste just nu :)

Fanns aldrig något kontor på Engelbrektsgatan, antar att du menar det på Gråbrödersgatan :) Hittaföretag satt för övrigt på Västergatan. SC Media är begärt i konkurs av Skatteverket, hade en första förhandling den 21/3 men då fick man väl inte fram allt så en förhandling kommer ske den 4/4. Telefonia samt Hittaföretag är fortfarande orörda förutom att det inte sker någon försäljning där längre. Och som någon nämnde så har styrelsen för Telefonia lämnat för några veckor sedan.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 6 år, 9 månader sedan:

Jobbat där, vet att allt är bluff. De knullar med ens lön också kan tilläggas, och telefonia och scmedia är samma sak.

• Profilbild för fetlurad fetlurad skrev 1 år, 9 månader sedan:

Jag har köpt 2 st mobiltelefoner från företaget. Vad ska jag göra? Polisanmäla? Kan inte fatta att jag gjorde det. Var stressad den dagen och trodde att dom ringde från Telia, my god :(