Svenska Branschmagasinet – tips, intervju, annons!!! (66 inlägg)

• Profilbild för Amelie Amelie skrev 9 år, 9 månader sedan:

Detta inlägg är borttaget av Cint

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 9 år, 8 månader sedan:

Har suttit och läst lite av era inlägg här och det var en hel del konstruktivt och en hel del svordommar och annat dravel, men Jens du tar priset! Det var det löjligaste mail jag sett! Jag skiter fullständigt i alla dessa magasin, men att få hacka lite på någon som tror att han är raketforskare är aldrig fel. Vem är tjejen i forumet som du är intresserad av? ;)

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 9 år, 8 månader sedan:

Hejsan! Varit arbetslös ett tag men fick ett jobberbjudande idag hos securitas direct som säljare av villalarm. Dörrknackning som gäller och endast provisionsbaserad lön så säljer jag inget, får jag inget. Utbildning får jag första månaden, dock heller inte betald utan som det lät så ”har du ju a-kassa” men det fungerar väl inte så? Hur är det med semester? Om jobbet skulle gå skit i 2 månader står jag där utan pengar och får sparken utan redovisad inkomst och hur blir då a-kassan därefter? Har egentligen inte råd att det ska skita sig men jag var väldigt positiv på intervjun för att när jag kom hem läsa runt och bli väldigt skeptisk. Tanken är att man ska sälja 1 larm om dagen så ger det 25 000 kr. Erfarenheter om detta?

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 9 år, 6 månader sedan:

Google är suveränt och väldigt, ja…osuveränt också…. Allt är bra och allt är dåligt. beroende på vem som skriver kanske? som vanligt döskitsnack fast på webben med människor som har lite för mycket tid? Fattar inte att ni har tid??? Tycker ni är lite pinsamma, de e lite pajas över er! Tycker det är skönt att alla seriösa forum nu kräver en identitet bakom alla bra och mindre bra ointressanta kommentarer om allt och alla. Slut i rutan för en del internet-tyckar-tänkar-galningar då? Lite nördvarning på just detta ämne faktiskt :) men kul ändå!!! Ja e på iallafall! surfar runt lite, måste slå ihjäl min tid idag…Tack, nu har jag lagt lite ved på brasan som er värmer…hehe :) :) :) :) :) Nu in på nästa tråd. erisson, ica, volvo, metro, aftonbladet. Ja det är bara att välja om jag vill läsa negativt om dem eller positivt, allt är bra och dåligt på webben.

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 9 år, 6 månader sedan:

E du lite nörd Jens? haha, vi skrattar gott åt dig!!!

• Profilbild för sannaeriks sannaeriks skrev 8 år, 6 månader sedan:

Vill varna er för att Branschmagasinet har bytt namn till Enterprise Magzine då deras förra namn blev för skitigt!
    Samma lurendrejare bakom företaget dock!