Telefonnummer till ComHem Kundservice (6 inlägg)

• Profilbild för skrev 7 år, 11 månader sedan:

Har du svårt att komma fram till ComHem kundservice? Här får du tips hur du kommer fram: http://www.konsumentforum.se/16/comhem-kundservice/

• Profilbild för LarsGeir LarsGeir skrev 7 år, 11 månader sedan:

Om du vill tala med någon på Kundservice Öppettider, Kundservice: Vardagar 8-21, helgdagar 9-18 Abonnemangsfrågor: Vardagar 8-21, helgdagar 9-18 Fakturafrågor Vardagar 8-21, helgdagar stängt Teknisk support Vardagar 8-21, helgdagar 9-18 Adress: Com Hem AB Kundservice Box 43 871 22 HÄRNÖSAND Telefon: 0771-55 00 00 (samtalskostnad 23öre/min) Fax: 020-55 44 11 E-post: kundservice@comhem.com

Försök 1: Tystnad 1 min, därefter ”alla linjer upptagna, försök senare” Försök 2: Tystnad 1 min, därefter ”alla linjer upptagna, försök senare” Försök 3: Tystnad 1 min, därefter ”alla linjer upptagna, försök senare” Försök 4: Telefonkö 30 min, därefter nedkopplad Försök 5: Tystnad 1 min, därefter ”alla linjer upptagna, försök senare” Försöka igen? NEJ TACK!

• Profilbild för Ispingvin Ispingvin skrev 7 år, 11 månader sedan:

Dom har ju startat upp en ny ktj i Skellefteå nu så nu kanske det börjar hända saker. Men annars är det ju kutym med kundtjänster att vara totalt otillgängliga…..

Exakt, så där är det ibland för mig också. Skitförbannad när man tredje försöket samma dag ändå inte kommer fram. Då gick det bättre just nu. Kom fram direkt blev 8 i kön och fick tala med en trevlig tjej som var ett under av servicekänsla. Gör henne till chef direkt, hon var bra. :)

Jag har kanske bara haft otur men tycker att män är bättre än kvinnorna i kundtjänsterna. Har man ett problem som de inte kan lösa så undersöker de inte utan bara svarar helt felaktigt. Har Comhems alla tjänster och ett vägguttag med 3 hål i. Bara 2 av hålen fungerar och jag kunde inte ha både telefon och bredband utan bara koppla in endera. 3 st olika kvinnor svarade att jag var dum och att naturligtvis fungerar alla hålen. När jag fick det fjärde svaret var det en från en man och han instruerade mig att koppla in sladdarna för telefon och bredband till samma modem och sedan en sladd från modemet till vägguttaget. Enligt honom är det bara 2 av hålen som används. Detta stod ingenstans i instruktionsböckerna och nu har jag ett modem som jag inte använder. Mina erfarenheter av män och kvinnor är desamma från 5 stycken olika bolag.