Varför det är tyst om ett företag och inte ett annat….tja vad kan det bero pÃ¥? Det kommer alltid att finnas bedrägerier i alla möjliga former, antingen det är en vÃ¥g som är riggad sÃ¥ att Du betalar för ett kilo äpplen men i själva verket väger äpplena 800 gram, eller sÃ¥ kan det vara en insamling som gÃ¥r till ankorna i Amsterdam eller barnen i Somalia, det finns ett ”bra” bedrägeri runt varje husknut som bara väntar pÃ¥ en blåögd jävel att lägga pengarna där känslorna finns och detta vet varje mytoman och scammer. Hur stoppar man det…..jo genom att konsekvent inte lämna ifrÃ¥n sig nÃ¥gra pengar om man absolut inte mÃ¥ste! Man mÃ¥ste betala skatt och dÃ¥ är det nÃ¥gon annan som bestämmer vilken välgörenhet mina pengar gÃ¥r till, t.ex. en pappersfabrik i Vietnam (trots att det inte växer träd som lämpar sig för pappersindustrin där) eller sÃ¥ bestämmer andra att nu skall vi hjälpa alla krigsdrabbade människor (trots att jag har hÃ¥l i mina vinterskor och fÃ¥r frusna, vita tÃ¥r pÃ¥ vintern)….men övermänniskorna har bestämt att andra skall fÃ¥ mina pengar….sÃ¥ nog gÃ¥ det pengar till välgörenhet ändÃ¥, kom ihÃ¥g det nästa gÃ¥ng nÃ¥gon stannar Dig pÃ¥ gatan och visar Dig bilder pÃ¥ olika former av orättvisor, Du ger redan bort Dina pengar som det är! MLMstartarna vet detta (att det finns blåögda jävlar), de räknar ut exakt vem som blir det nästa offret och hur mycket blod de kan suga ur en innan de hoppar till nästa….. ALLA MÃ…STE VAKNA OCH FÖRSTÃ… HUR EN MYTOMAN TÄNKER, SEN ÄR DET INGA PROBLEM ATT SÄGA NEJ TILL MLM!