Peter Jacobsson arbetar nu med med Matrix! (88 inlägg)

• Profilbild för skrev 11 år, 7 månader sedan:

Det enda du vill höra är massa negativt snack om Peter och Matrix…det är väl helt ok, men för att du ska vara trovärdig så bör du acceptera att det finns människor som positiva till Peter och Matrix. Att ställa ledande frågor är en teknik… Du är bra på det! Sysslar förmodligen med försäljning :) )

Peter är en fantastiskt motivationstalare och underhållare. Vilket mlm-företag eller tillväxtföretag som helst skulle kunna ha användning för honom på scen. Han är väl värd sin fasta lön han får när det kommer till just scenen. Men efter att gått över från natures till seven och sen tillbaka till natures så försvann allt förtroende för honom hos de flesta. Det är svårt se honom med sina trots allt de senaste årens enorma inkomster gå tillbaka och köra basics. Därför lommer han aldrig få det förtroendet tillbaka igen och bli den ledare han faktiskt var. Peter är en sanslöst bra nätverkare och har hjälpt enormt många till ekonomiska framgångar under naturestiden. T.ex. Matias Hovbrandt, Sven Cirnsky, Ronny Sköld, Mattias Sunneborn, Roger Backlund och många många fler. Men de flesta jobbar som jag förstått det inte med honom på något sätt idag. De flesta av hans ”gamla ledare” finns ju kvar i seven resp netures. Den ända jag vet av hans framstående ledare från förr som är med är väl Micke Nyh. Sen var det inte så smidigt att tema upp med sin gamla sponsor Hendry Brandt i EE som det skottats lass med skit över sen han åkte ur natures. Men summasumarum, Peter är en tillgång vare sig matrix är seriöst eller ej(vilket jag inte vet något om). Därför att han inte kommer ”dra med en massa folk” utan kommer dominera scenerna och har en stor kunskap om NWM. Gurra

Att skickliga människor med trubbig moral kan tjäna mycket pengar är ju ingen nyhet. Duktiga fick- och inbrottstjuvar, duktiga förfalskare… listan kan göras lång.

Peter Jacobsson Bra för MLM ett skämt tråkig….tönt såg honom i GBG på EE möte hur kan ni tycka att har är speciell karisma!!!! neee bara en massa snack ingentrovärdighet endast hypad och en massa folk som pratar upp honom ja inte var jag imponerad…… MLM i 10 år

Han är rent tekniskt en mycket duktig talare. Jag har sett honom många gånger och första gången hade ingen hypat upp honom utan jag hade ingen aning vad det var för tomte som skulle tala. Men skrattade gjorde jag, peppad blev jag och ut gick jag och jobbade hårt. Jag tjänade en del pengar efter det eventet och så har många andra gjort efter event med honom. Sen att han har svikit människor och blåst en del på slutet är en annan sak. Men han skulle inte få jobb utanför mlm som talare om han inte var duktig. T.ex. jobb som tidningen energivågens kryssning och Bob Harrison conventet i Florida. Trovärdighet. Killen har byggt upp en av europas största mlm-organisationer. Även om han sen sumpade den har han något som kan hjälpa andra att bygga organisationer som de sen kan plantera sina värderingar i så att det håller bättre. Han har bra saker att lära ut om att bygga nätverk. Om han är så tråkig, töntig. Nämn en bättre talare inom mlm i sverige? Även om han må vara en hoppare som jag inte vill ha något att göra med lyssnar jag ibland på gamla cds med träningar ibland. Dom är ju bra. Klart det finns mycket bättre utländska som Randy Gage(Bäst), Bob Harisson, Tim Storey, Zig Ziglar, Anthony Robbins, Les Brown m.fl Vem i sverige? Jan-Erik, Rappe, Massa ACN? näe. Werner, Norldundarna, Hjelm fd acn o allt möjligt? Nej (Men JW ganska roligt hypad) Hendry Brandt? Nej Örjan Saehle, Jens-Ove(Grym) Seven? inte heller. Säg vem. Jag har sett många andra företag också Gurra med bara 8 år i MLM

Jag lyssnade på en bedragare en gång som var otroligt duktig på att få en motiverad. Lavin, Levin eller nåt sånt hette han. Kan tänka mig att han skulle falla dig i smaken, eftersom värderingar inte är så viktigt.

Re: ACN inför ny kompensationplan! Skapad:2006-01-05 12:49:48 ACN kunde man tjäna pengar på -99 -00 -01 och -02 när marknaden var mindre komplicerad. Varför tror ni att ALLA RVP.s och TC.s som tjänade pengar lämnade och hade sin business i Norden slutade??? De som är kvar och som säger att det var förlorarna som drog är de som inte varit RVP eller TC på flera år och hellre står och ljuger för att behålla sin lilla inkomst!!! Jag var RVP och top 10 flera år med mer än 60.000 kunder. Det är väl ingen som är så jävla dum så de går på skitsnacket av de som är kvar om att vi lämnade ACN för att vi var osäriösa!! vi byggde ju för fan upp allt! och gjorde allt för att ägarna skulle fatta att de var ute och cyklade i Skandinavien vi satt på möte efter möte i Åmål för att rädda skutan. Jag gick från en inkomst på över 100.000 passivt till mindre än 20.000 på 8 månader, trots att jag låg top 10 i produktion! För de som vill räkna. 10.000 kunder gav -03 ca 9000 kronor i månaden inkl moms om du hade en hyffsad struktur, idag ger det inte ens hälften. Be att de som säger att de är RVP idag att de visar vad de tjänar! De är ETT max TC!!! Vi gjorde iallafall ett bra jobb med att indoktrinera folk med att ACN var sänt från gud och skulle vara för evigt hahaha…. stackare som vägrar att se att de glömt varför de började. Nätverk funkar men det är business så man kan inte vara korkad det funkar ingenstans i företagsvärlden. Jag skriver inte ut mitt namn för att jag inte står för vad jag säger utan för att det blir för pinsamt för de som fortfarande står och ljuger. Mvh L.

Ja, man får tycka vad man vill, men Peter Jacobsson är en mycket bra ledare.

Hitler och Stalin var också mycket bra ledare, men vi håller deras värderingar utanför eller?!?!?

Träffade Peter förra veckan och måste säga att han verkar väldigt trevlig och bra på det han gör. Matrix kommer att bli stort tillsamman med honom.

>Träffade Peter förra veckan och måste säga att han verkar väldigt trevlig och bra på det > han gör. Matrix kommer att bli stort tillsamman med honom. > skrivet av Gäst@2006-01-11 > hahaha…. ”Träffade Peter förra veckan och måste säga att han verkar väldigt trevlig och bra på det han gör.” Vilken looser! Du gick rakt i fällan!

Här är en till som gick i samma fälla, inte en utan två gånger, när de beskriver en stor ledare: http://www.time.com/time/personoftheyear/archive/photohistory/stalin.html Därefter gjorde de samma sak med flera andra stora ledare, bland annat denna mustaschprydda herre: http://www.time.com/time/personoftheyear/archive/photohistory/hitler.html ”The great masses of the people … will more easily fall victims to a big lie than to a small one.” — Adolf Hitler

Du är ju riktigt sjuk! Du bör ju se skillnad på att vara ledare för ett NAZIST parti och att vara nätverkare….