Pharmanex (7 inlägg)

• Profilbild för skrev 7 år, 5 månader sedan:

Någon som vet något om detta? Finns det många som jobbar med detta i Sverige?

• Profilbild för LarsGeir LarsGeir skrev 7 år, 5 månader sedan:

Kolla med Åke Holmberg.

Vem är det?

>Någon som vet något om detta? Finns det många som jobbar med detta i Sverige? > skrivet av Gäst@2007-05-31 > Troligen Nu Skin! Mäter antioxidanter genom huden för 100 riksdaler!

Jag har träffat två representanter ( eller vad de kallar sig för ) från dem och de var inte särkslit pushiga avseende rekrytering, väldigt trevliga faktiskt. Fick en burk med någon typ av liniment från en av dem, det var väldigt bra. Nu vet jag inte om det kan betraktas som prisvärt jmf andra liknande produkter men jag gillade det i alla fall. Jag har också varit på sån där ”Anti oxidant” scanning, vet ej om det funkar men min kompis och jag fick olika värden. Då vi båda hade ganska höga halter av vad det nu var de mätte så blev vi faktiskt inte påprackade vitaminer etc. Min uppfattning om dem är att det är ett hyfsat ok företag. Observera då att jag egentligen är mot MLM och kommer inte att ansluta mig till något sådant. MVH / Juice OBS ! Jag har inget med Pharmanex att göra så jag hoppas att denna tråd kan fortsätta att vara på en bra nivå. Dvs som vanligt ;-)

Har en bekant som köper produkter från dom. Han vill träffa mig nästa vecka och ”scanna” mig. TS

Det finns antioxidanter i många olika livsmedel, allt från blåbär till makrill! Ät en bra sammansatt kost 3x/dag, se till att få lite frukt/bär och grönt in mellan huvudmåltiderna! Sen behöver man inte voodoo ”forskning”, bättre att satsa 100:- i ”test” kostnader, på blåbär!