Vart tog Giicorp vägen??? (12 inlägg)

• Profilbild för skrev 11 år, 3 månader sedan:

Vet någon något om Giicorp? Har sett att dom är aktiva i USA. Läste något mindre positivt om Michael Juul och hans framfart…Att dom inte ger sig.

Så länge de kan fortsätta med att tjäna pengar kommer de inte att ge sig.

Ring realtid.se Se Alstone Price tråden Det var realtid.se som ”drog upp” Laila Freivalds lägenhetsaffär, tjock-Steffe med Ferrarin i USA m.fl. Dom stora drakarna hänger sen på med sina artiklar. Det finns inget annat sätt att komma åt de bedrägliga s.k. ledarna som det debatteras om här på Cint än att låta ”murvlarna” gräva i MLM-skiten. Ge inte realtid.se för mycket info! Murvlar oavsett vilken typ av media, vill alltid känna att de är dom som har gjort jobbet. Realtid har nyanställt så nu har dom mer resuerser

Samma typer som blåste folk på pengar i Giicorp,lurar nu dumskallar att satsa i Alstonprice.Så funkar det här i Strömsund i varje fall!!

Aktierna finns kvar och en lansering på wallstreet väntas. Alstonprice kommer att lyfta hela Giicorp , så håll hårt i era aktier ! Så hörs det i allafall från ledningen.

Jag tror på Richard Scharfenberg och Michael Juul samt Karsten Poulsen. Även Flemming Hebsgaard och Peter Franz verkar trovärdiga. Tycker även att Lars & Lennart Bodell samt Per Olov Stålberg verkar vettiga. Fint folk, eller hur? Vem vill inte stötta dessa söta gossar…

Jag känner en som har satsat i Giicorp och Alstonprice och han säger att han kommer bli Strömsunds högsta inkomsttagare! Bra jobbat eller hur!

>Jag känner en som har satsat i Giicorp och Alstonprice och han säger att han kommer bli > Strömsunds högsta inkomsttagare! Bra jobbat eller hur! Jag känner en som påstår sig tjäna 100.000 i månaden på MLM. Han har ingen bil, går alltid i samma slitna kostym och har de senaste två åren enligt skatteverket taxerat 80.000 kr. Bra jobbat eller hur! Det kanske är samma person?

Vi vill se fler namn! Alla bör varnas! I villken stad gömmer man sig nu med sin mörka verksamhet? Folk börjar bli riktigt förbannade. Jag vet att många är intresserade av var man hittar Giicorp/AP gänget.

Jag träffade Peter Frantz under ACN-tiden och då var han vettig. Tror inte att han är typen som blåser folk medvetet i alla fall. Har han bytt till AP nu? Någon som vet hur det går för honom i dag? Såg på ratsit.se att han inte har så fet inkomst. I alla fall inte på pappret i Sverige. /m

• Profilbild för mlmprofet mlmprofet skrev 1 år, 9 månader sedan:

Så er Michael Juul , Richard Schaffenberg, Kristian ” færing ” , Rune Evensen i gang med at lave et nyt MLM projekt. Denne gang får vi nok et ” mlmcoin ” system at se – gad vide om de vil betale os de penge vi blev snydt for sidst. Vi må have dem i aviserne – så deres familier kan blive stolte !

• Profilbild för mlmprofet mlmprofet skrev 1 år, 9 månader sedan:

Det hedder : http://reecoin.com