Får du SMS-reklam från Comviq/TELE2COMVIQ? (17 inlägg)

• Profilbild för Zero-- Zero– skrev 11 år, 2 månader sedan:

Får du också reklam via SMS från TELE2COMVIQ? Så här måste man göra för att dom skall sluta skicka spam via sms: —- Vi skickar ut kostnadsfri information via sms till alla våra kunder. För att avbeställa tjänsten gör du följande: För att stoppa reklam via SMS skickar du: INGENREKLAM till 478. För stoppa information via SMS skickar du: INGENINFO till 478. Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice via mail eller på telefonnummer 0200-22 20 40. Du kan alltid läsa om våra tjänster och produkter på http://www.tele2.se Med vänlig hälsning TELE2COMVIQ Kundservice ————- tips till er som tröttnat :)

• Profilbild för skrev 11 år, 2 månader sedan:

vilka reklam skickar de? har inte fått något än. har varit kund ganska länge. jag har aldrig skickat stopp till de.

• Profilbild för Zero-- Zero– skrev 11 år, 2 månader sedan:

Jag tröttnade på att få dessa sms till min mobil: ”Hej! Tele2 bjuder på förhandsvisning… Klicka på länken nedan för att läsa det senaste i Tele2Extra. /Mvh Tele2Comviq http://t2.cellus.no/t” Skickat från ”12333″

• Profilbild för skrev 11 år, 2 månader sedan:

det där har jag också fått. flera gånger i månaden. tack för tipset.

• Profilbild för dragontrumpetare dragontrumpetare skrev 11 år, 2 månader sedan:

Får också de reklam meddelanden. Men de skickar ju typ 1 gång i veckan… känns inte som något problem egentligen.

• Profilbild för lre77 skrev 11 år, 2 månader sedan:

Det är inte bara Tele2 som skickar ut reklam. Även Telia gör så och där har jag försökt avbeställa reklamen, men det fortsätter komma reklam.

• Profilbild för skrev 11 år, 1 månad sedan:

hur stoppar du på telia? du kan ringa 454 om du har refill eller 455 om du har abonnemang och välja aktivera eller ta bort spärr för reklam från telia. jag tog bort denna spärr och det gick bra jag fick aldrig fler reklam. lycka till!

• Profilbild för skrev 10 år, 10 månader sedan:

jag har också fått sådan reklam med att Tele2 bjuder på olika saker… senast nu om att de bjuder på bio igen… ingen tillgång till den länk som man ska klicka på tröttnat på detta

• Profilbild för skrev 10 år, 9 månader sedan:

>jag har också fått sådan reklam med att Tele2 bjuder på olika saker… senast nu om att > de bjuder på bio igen… ingen tillgång till den länk som man ska klicka på tröttnat > på detta > skrivet av Gäst@2007-03-27 >

Jag har också fått reklam från Tele2 om att de bjuder på bio. Jag har fått detta över e-post.

TUSEN TACK för informationen. Hoppas du vinner på lotto… (Ajabaja till Konsumentverket som inte gör sitt jobb som de skall) Hälsningar

• Profilbild för skrev 10 år, 8 månader sedan:

hej

• Profilbild för skrev 10 år, 8 månader sedan:

>hej > skrivet av Gäst@2007-05-04 > Vad har detta med denna tråd att göra?

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 8 år, 8 månader sedan:

Jag har två eller tre gånger skickat INGENREKLAM till Tele2, och fått det kära svaret att de har tagit emot min beställning om att inte skicka mer reklam, men vad hjälper det?

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 8 år, 8 månader sedan:

>Jag har två eller tre gånger skickat INGENREKLAM till Tele2, och fått det kära svaret > att de har tagit emot min beställning om att inte skicka mer reklam, men vad hjälper det? > skrivet av Gäst@2009-05-21 > Hade samma problem. Men efter att jag hörde av mig till deras kundtjänst så slipper jag reklamen =)