Svensk bilreklam (10 inlägg)

• Profilbild för skrev 8 år, 6 månader sedan:

Nu har jag varit med i svensk bilreklam 4 månader och inget har hänt. Det skrivs inga löften på hemsidan men man får uppfattningen att man ska direkt få erbjudande att ha reklam på sin bil. Det enda som har hänt är att jag fått bekräftelse på att de fått mina pengar och så dyker det upp reklam i mailboxen om att köpa CD-skivor. Någon som har haft bättre lycka? http://www.svenskbilreklam.se/

• Profilbild för ramses69 ramses69 skrev 8 år, 5 månader sedan:

Hejsan jag ville bara att du skulle veta att jag har varit med om en reklamkampanj i Göteborg med omnejd där jag fick ha annons om NETBIL.SE en auktionsite för bilar. Men jag var med i nästan ett år innan det hände något!!

• Profilbild för StefanZ StefanZ skrev 8 år, 5 månader sedan:

Jag tycker det är ganska klart att de inte är seriösa. Deras avgift vore mycket OK som en förmedlingsavgift, dvs togs ut i samband med att man fick ett reklamuppdrag. Nu tas den ju ut på en gång. Dvs, deras affärsidé är i bästa fall bara sekundärt att förmedla reklamuppdrag. Deras primära affärsidé är bevisligen att håva in avgiften. Det är det de lever på, inte på att förmedla reklamupdrag. Dessa två vittnesmål ovan bekräftar bara detta antagande – även om en av dem faktiskt FICK så småningom ett uppdrag efter lång väntan. Vittnesmålen visar fö att företaget har väldigt få uppdrag att förmedla. Detta är en ballong med knappt nån luft i. – och då har jag ändå accepterat en snäll tolkning.

• Profilbild för skrev 8 år, 4 månader sedan:

Hej! De är ju först i landet och har inte hållt på så länge, men nu är jag med i en kampanj som vi är över 1000 förare som kör med samma. Att ta en avgift gör dom bara vid ett tillfälle då du får din första lön så jag anser att det är mycket seriöst, tydligen deras kunder med Jag har gett dem 75 kronor för att tjäna 6 ooo och fick vänta 2 månader. Dimpan

• Profilbild för skrev 8 år, 4 månader sedan:

Jag skrev det första inlägget och väntar fortfarande. Man får inget svar på mail heller.

• Profilbild för skrev 8 år, 3 månader sedan:

Hej! Såg att ni pratade om svenskbilreklam och tyckte att det var synd att de hamnade här men säkert nyttigt för dom, för om jag förstått det hela rätt så är de de första och ända företaget som kör detta på riktigt och är seriösa. Det har däremot kommit upp ett antal företag som kör samma bara för att tjäna pengar på medlemmarna. Svensk Bilreklam har tom tagit bort avgiften så ja jag tror på dom och deras referenser! Men anser att de som heter http://www.expostar.se som har även http://www.svesnkbilreklam.com som namn verkar riktigt skitiga. Varför köra med andras namn som länk??? Vet någon något här om det tar längre tid om man bor utabför stan att få reklam?

Det var jag som startade tråden och fortfarande väntar. Har en Golf som är 5 år gammal och välvårdad. Bor i en stad med 100.000 invånare och kör 1700 mil om året. Bilen exponeras också på parkeringsplatsen där jag arbetar. 300 personer arbetar där. Borde ligga bra till för att få reklam men inget händer. Rimligtvis så borde det vara svårare att få om man bor på landet. Det står på hemsidan för svensk bilreklam att man inte betalar avgiften i förskott längre. Däremot så drar man av 75 kronor från den första inkomsten.

• Profilbild för StefanZ StefanZ skrev 8 år, 3 månader sedan:

Jag ser inga prisuppgifter på länken… Men om de har tagit bort förskottsbetalning, och betalningen numera tas bort från första arvodet är detta givetvis ett stort steg framåt, och oseriös-varningen måste tas bort. :) Däremot om de är effektiva och professionella är en helt annan fråga som jag inte uttalar mig om.

Hej ! Nu har dom faan vaknat på SvenskBilreklam, vi har fått mail om tre kampanjer och vi ska gå med i alla tre!! tar tillbaka mitt tvek, har ju bara varit medlem i 2 månader och detta gör att vi har 4 kampanjer eller vad dom nu kallar det för! Det var för ett däckföretag och ett försäkringsbolag bla Vet att dom behöver mycket för att ge alla jobb men det verkar komma nu Deggi

• Profilbild för Anonym gäst Anonym gäst skrev 5 år, 1 månad sedan:

Hej! Varit medlem ett tag nu och fått vara med på flera kampanjer ifrån dem, nu fick jag detta ifrån dem och min farsas nya lady har passat på då hennes däck var dåliga, nu kör hon snart med en dekal i bakrutan från Goodyears återförsäljare MVH Kimmy the man Hej Medlemmar! Här kommer åter en påminnelse om vår unika däckkampanj, snart kommer snön och då gäller det att vara förberedd. Kampanjen är begränsad och kort om tid så missa nu inte chansen. Unikt vinterdäckserbjudande från Goodyear PS Maila alla du känner!! Nu har du som medlem på Svensk Bilreklam möjligheten till ett unikt erbjudande på köp av vinterdäck genom Goodyear. Däcken är av högsta kvalité och priset är långt under marknadspriset. Kampanjen är begränsad till antal och särskilt utvalda orter. Därför är det viktigt att du genast skickar in din intresseanmälan om du bor på någon av de utvalda orterna, eller i närheten av dem och är beredd att åka till någon av de angivna orterna för att hämta ut dina däck. Din beställning måste vara inne senast 31/10 2009. Efter att du gjort din beställning kommer bekräftelse och vidare information att skickas till dig. Hur gör jag som medlem när jag vill beställa? Gå in på http://www.svenskbilreklam.se och du hittar vårt erbjudande direkt på startsidan, där kan du klicka dig fram och enkelt ta del av vårt erbjudande! Med vänlig hälsning Redaktionen Svensk Bilreklam | Kaggensgatan 2 | 392 32 Kalmar | info@svenskbilreklam.se | http://www.svenskbilreklam.se