Kontakt

Ägare av Konsumentnytt Sverige AB och ansvarig för Knyt.se är Anders Nyman. Han nås på:

Epost: info@knyt.se
Twitter: @Knytanders
Facebook: facebook.com/Konsumentnytt
Blogg: cint-blir-knyt.se

 

8 svar på Kontakt

  1. Hej.
    Idag har jag fick jag ett samtal av en mkt påstridig tjötr___v som vi säger i Götet. Först skulle det skänkas en mus och därefter skulle det skickas lysrör för utvärdering, trots NEJ hur många gånger som hälst fattade den unga damen inte ett skvatt. Hon hörde bara sig själv. hon påstod sig själv vara från Dalarna, och höll på Leksand

  2. Sällan eller aldrig har bluffen vart mer självklar än denna. Hob gjorde allt för att kollra bort ”mig”, när hon inser och ställs inför fullbordat faktum SKICKA EJ, lägger hon snabbt på luren. Samtalet kommer från hemligt nummer
    //Lille-Bengt

  3. Hejsan!

    Jag har ett konto på cint panel med en email adress. Men jag skulle vilja byta email adress för att sedan kunna överföra pengarna till paypal.

    HUr gör jag?

  4. Jag får inte ut mina pengar från comboloanpanel de säger bara fel, kan du upplysa cint om det eller fall det är du som har hand om det, Tack på förhand

  5. Skulle vilja att ni kollar upp UNION Bank Nigeria för mig. Blivit vidarebefodrad dit av deras finans inspektion från en som lurat av mig mycket pengar för ett lån jag skulle få. Nu har den banken tagit öve och jag behöver inte betala förrän jag har fått lånet o ska betala tillbaka. Är det en riktig Bank?????

    hälsningar Agnetha

  6. Intressant att mobilbetyg.se ägs av teloteket som har bäst betyg?
    http://wa-com.com/mobilbetyg.com

  7. Skulle vilja att ni återigen kollar upp mälardalens ventilationcenter.

    Företaget mälardalens ventilationcenter.  ”Säkerhetsventilen tjänst och produkt.

    ”Vi är nu ca 40 st som slutat och saknar slutlön/semesterersättning bara i år. Marcus Åberg tillsammans med Lennart Zetterström sitter i styrelsen. Andreas Larson är chef på plats och utbildar och säger upp personal dagligen. De betalar inte ut fullständiga provisioner, sjukpenning eller semesterersättning. Nu har de bytt företagsnamn igen. De har flertal kunder mot sig pga dåligt utförda jobb eller saker som teknikerna tagit sönder på plats vid rengöring. De har kunder emot sig som får felaktiga fakturor och felaktiga påminnelser. ”

Svara

Du behöver vara inloggad för att skriva en kommentar.