Panelen

Svara på undersökningar
Som medlem på Knyt.se (tidigare Cint.se) har du möjlighet att delta i internetbaserade marknadsundersökningar om nya produkter, reklam eller aktuella frågor. Du bjuds in till varje undersökning via epost, och du väljer själv om och när du vill svara.

Tjäna pengar
Som ersättning när du deltar får du betalt, ungefär en krona per minut undersökningen uppskattats ta. Pengarna kan du sedan välja att få utbetalda kontant (via PayPal), eller skänka till välgörenhet. Du kan välja hur många undersökningar du vill svara på, mellan 1-6 i månaden, och de tar i regel mellan 2 och 30 minuter att svara på.

Stöd Knyt.se
Knyt.se är en annonsfri, oberoende konsumentwebbplats, utan kopplingar till, eller stöd från, organisationer eller myndigheter. Genom att bli medlem och svara på undersökningarna gör du det möjligt att driva sidan vidare.

Logga in
Är du redan medlem loggar du in till Panelen här:
http://www.cint.com/cpx/public_panelist_login.asp?PanelId=1689

Nyregistrerar du dig som medlem ber vi dig ha lite tålamod. Du kommer få ett mejl med inloggningsuppgifter när du är inlagd i undersökningspanelen. Det kan ta ett par dagar.

Frågor? Mejla info@knyt.se.

106 svar på Panelen

  1. Hej. Var hittar jag min konto där det kommer in pengar insatt som jag har svarat på frågor.
    Tack för hjälpen.

    Mvh Eva

    • Hej!

      Jag uppdaterade just sidan med en länk till inloggningssidan. Se ovan kommentaren!

    • Nu har jag bett om mina inloggningsuppgifter minst 5 ggr på några månader.
      Jag får uppgifterna, men när jag skriver in dom, så får jag ett besked om att det är fel inloggningsuppgifter ??
      Ska jag sitta och besvara enkäter i fortsättningen och inte kunna kontrollera vad jag tjänat in ???
      Och hur får jag ut intjänade ???

      Anette

      • Hej!

        Jag ser att du är medlem i två olika paneler som båda ligger i Cint.com:s system. Knyt.se är den ena av dem. Är du säker på att du försöker logga in med rätt uppgifter på rätt ställe?

        Mejla mig det senaste mejlet där du fick ut dina uppgifter så kan jag kontrollera: info@knyt.se

        mvh,

        Anders Nyman, Knyt.se

  2. Tidigare kunde jag välja att stödja en förening som tar hand om katter i Uppsala. Går det inte längre att göra det?

    • Nej, inte automatiskt i alla fall. Däremot så samlas det du tjänar på din panelsida, där du via Paypal kan få pengarna utbetalda till ditt bankkonto. Efter det kan du förstås skänka dem till vem du vill. Förhoppningsvis kan jag återuppliva den mer ”lokala” välgörenheten framöver. I dagsläget finns endast de stora välgörenhetsorganisationerna med. Kika under fliken Panelen för en länk till panelsidan.

  3. Flyttades alla pengar med från clint hit som man redan hade intjänat? Vart hittar jag dom isf? Jag hittar dom inte på min panelsida!

    • Sedan dryg ett år tillbaka så finns alla undersökningar och ersättningar på din panelsida hos Cint.com. Där är det alltså ingen skillnad, utan den separata inloggningen finns kvar. Se länk ovan! Tänk också på att det finns många panel hos Cint.com, gamla Cint.se-panelen är bara en av dem. Se till att du loggar in på rätt panelsida och med rätt uppgifter! Det är en källa till många missförstånd.

  4. Jag kan logga in med mina gamla uppgifter på knyt.se men de fungerar inte på cint.com .

    Fixa förresten så man kan byta emailadress i sin profil för alla paneler Cint har hand om (t.ex. Expressen, Allt om mat…). Det är ju ett helt löjligt förfarande nu. Om det inte är så att det finns mer än ett Cint förstås… kontaktuppgifter saknas alltid på själva enkätsidorna.

    • Nej, på panelsidan hos Cint.com är det separata inloggningsuppgifter, som det varit i drygt ett år nu. Använd tappat-länken om du inte minns dem. Vad gäller eposthanteringen hos Cint.com har Cint.se/Knyt.se inget med den att göra.

      • Jaha. Och hur får jag de uppgifterna då? Jag fick aldrig någon information när cint.se försvann och har aldrig kunnat logga in på cint.com . Jag utgick från att det hela var dött.

        Nyligen fick jag ett infomail om knyt.se och samtidigt en enkät från cint.com , men kunde fortfarande inte logga in.

        Om det är meningen att man ska använda samma email som förut så funkar inte password retrieval-funktionen. Den verkar inte funka alls förresten. Inget händer, inget felmeddelande, ingenting.

        • Informationen låg uppe på Cint.se i mer än ett år. Jag antar att du inte loggade in där under den tiden. När jag kikar på din epostadress ser jag att du är med i nio olika paneler som Cint.com sköter utskicken av undersökningar till. Du kan logga in till dem på samma sida: http://www.cint.com/cpx/public_panelist_login.asp?PanelId=1689

          Men, du måste använda olika loginuppgifter för varje panel. Är det på den sida funktionen för att få dina uppgifter inte fungerar, menar du? Du ska få upp en popup där du kan välja psnelen du är medlem i, och sedan få uppgifterna skickade. Kolla att du inte blockerar det fönstret.

  5. Så det gör inget om man inte kan logga in på nya hemsidan om man kan göra det på gamla..

    Försökte logga in här men det gick inte, testade också ”återställa lösenordet” men det gick inte..

    • Gamla Cint.se är ju stängd. Antar att du menar panelsidan på Cint.com? Där är det helt separata inloggningsuppgifter mot Cint.se/Knyt.se.

  6. Finns det någon åldersgräns?

    • Ja, man måste vara minst 14 år för att få ta emot undersökningar, enligt branschpraxis. Sen är det upp till de som ställer frågorna vilka åldersgrupper över det de vill fråga. 14-15-åringar faller av naturliga skäl bort i många undersökningar som handlar om ekonomi, bilar etc.

  7. Hur tar man bort sitt konto i panelen??

    • Logga in på panelsidan och klicka på länken Avregistrera. Då slipper du vidare undersökningar. Om du vill bli borttagen från Knyt.se också, skicka mig ett mejl eller meddelande.

  8. Hej. Behöver nya inloggningsuppgifter till Comboloan panel. Medlem sedan juli 2011 och svarat på flera av deras undersökningar men inloggningen aldrig fungerat. Når ej konto eller profiluppgifter utan hamnar automatiskt på mitt OKQ8-panel-konto. Blev tydligen samma inloggning till båda vid reg (juli-11) varav endast okq8-kontot fungerar komma in på. Alternativet Comboloan finns ej med (länken) så fungerar ej få nya inloggningsuppgifter den vägen:
    http://www.cint.com/cpx/public_panelist_login.asp?PanelId=1689

  9. hur överför man från sitt konto till paypal?

    • Logga in på ditt panelkonto, välj Paypal som utbetalningsmetod, och gå tillbaka till panelkontots förstasida. Då ska en länk till en steg för steg-guide ha dykt upp!

  10. Hej.

    Jag kan inte flytta över mina pengar från mitt saldo till Pay Pal. Har försökt ett flertal gånger under hela dagen, men får bara ett felmeddelande som säger ”Fel Betalningsmetoden är inte tillgänglig just nu, var god försök igen senare.”
    Är detta något som ni kan ordna då jag skulle vilja använda Pay Pal idag?
    Mvh

  11. Hej.

    Varför ser jag inte den ersättning jag fått för genomförda undersökningar före 2011. Har varit medlem många år.

  12. Tja!

    Förde över pengar till mitt Paypal-konto men när jag skulle betala ut dem till mitt kort blev dem ”nekade” på Paypals hemsida. Har försökt prata med dem men de hänvisar till er. Pengarna är varken på Paypal eller på Mitt saldo då jag loggar in. Kan inte bara ha försvunnit? Vad gör jag?

    • Hmm, du kan betala ut till bankkonton via Paypal, men jag är högst osäker på om du kan betala till ditt kortnummer. Det är Cint.com som är ansvariga för panelutbetalningarna. Mejla mig på info@knyt.se så vidarebefordrar jag till rätt person där.

  13. PANELPROBLEM!

    Jag måste få hjälp att ändra min emailadress. Jag vet inte, men var ligger ansvaret och support idag på panelen?

  14. Jag är medlem hos blocket-panelen och pricerunner-panelen men när jag loggar in på pricerunner panelen så loggas jag automatiskts in på blocket-panelen. Vad händer med mitt saldo?

    • Blocket och Pricerunner är två helt olika paneler, ägda av respektive företag men som båda ligger hos Cint.com som sköter utskick av undersökningar till dem. Panelerna har OLIKA inloggningsuppgifter, men det går däremot utmärkt att logga in via valfri panelsida. Det är inloggningsuppgifterna som avgör var du hamnar efter du loggat in, inte varifrån du loggat in. Om du hänger med :) Klicka på länken ”tappat lösenord” på inloggningssidan om du inte minns respektive inloggningsuppgift.

  15. Hur blir man medlem i panelen??

  16. Jag har registrerat mig för flera veckor sedan, men jag kan inte logga in på panelen!
    Jag har INTE erhållit ett email med inloggningsuppgifter som Du skriver ovan att man skall!!

    • Det är nog för att jag ligger lite efter med den manuella registreringen jag måste göra. Jag hoppas vara ikapp under nästa vecka.

  17. Hej
    Jag har under ett tag deltagit i blocketpanelens undersökningar som tydligen är ett samarbete mellan er och blocket. När jag loggar in via blockets hemsida så står det att jag inte har tjänat några pengar än fast att jag säker har gjort ungefär tio undersökningar. Hur gör jag för att jag ska få pengarna som jag egentligen skulle ha haft?

    • Hej!

      Konsumentnytt Sverige AB, som sedan hösten 2010 äger cint.se (numera Knyt.se) har inget att göra med företaget Cint AB som återfinns på Cint.com, och som är de som skickar ut undersökningarna. Cint.com har kanske 500 panelpartners runt om i världen. I Sverige är Blocket en av dem, och Knyt.se (den här sidan) en annan. Blocket äger sin panel, Knyt.se äger sin, det enda gemensamma är att båda ligger i Cint.com:s system och att det är Cint.com som förmedlar undersökningarna.

      Du kan vara medlem i flera olika paneler samtidigt, men då är det viktigt att du håller reda på vilket användarnamn och lösenord du har. Det är nämligen det som bestämmer på vilken panel du loggar in på. Klicka på ”glömt lösenordet”-länken på panelsidan du loggar in på, så kan du begära ut uppgifterna för respektive panel. I regel är det så att när någon undrar över försvunnen ersättning så har de loggat in med fel uppgifter och därmed tittat på fel panelkonto.

  18. Hej!

    Jag har deltagit i två undersökningar för en månad sedan som jag fortfarande inte har fått betalt för. Vad kan jag göra för att lösa detta?

    • Jag ser att det är en undersökning i december och en i januari som står som ”possible duplicate”. Är det så att du är medlem i någon annan panel och svarar på undersökningar även där? Systemet känner av om du försöker svara på samma undersökning flera gånger.

      • Båda dessa undersökningar fick jag skickade till mig den 13e mars, så det skulle vara konstigt om jag gjort dem tidigare. Vill du ha länkarna till dem som jag fick i mailet?

  19. Hej ! Jag är med i Blockets undersökning och har drygt 300 kr på kontot som jag begärde ut för ett Superpresentkort , och det var den 30 mars , det står status väntande , men det händer inget , jag kan inte heller börja om , hittar inte var jag ska vända mig , vilken som är kundservice ??? Man börjar undra om det är seriös Blockets panel . Jag har inte haft problem få ut presentkort eller pengar från andra paneler MVH MONICA

  20. Hej.

    Jag har registrerat mig för ett bra tag sedan men har inte fått något erbjudande om panelundersökningar. Är det något som jag missat ? Tack på förhand.

    • Nej, den skyldige är jag. Jag hoppas vara ikapp med panelistimporten imorgon, då ska du få ett mejl med dina inloggningsuppgifter.

  21. Hej igen !! Jag skickat mejl till medlemsmejl@cint.com , men får inga svar , verkar omöjligt att komma i kontakt med dom , finns inget telefon nummer som jag kan ringa istället ??

  22. Vet inte om jag skriver på rätt ställe nu. Allt är väldigt förvirrande. Jag får undersökningar ifrån knyt.se/Funplanet, och har svarat på flera. Men när jag loggar in via länken ovan till cint.com, så finns inte dessa registrerade. Behöver jag bli medlem på knyt.se också? Mvh Maria

    • Knyt.se snedstreck Funplanet? Någon sådan panel finns inte. Det är Cint.com som skickar ut undersökningar till en rad företags olika paneler. Knyt.se är ett av dem, Funplanet ett annat – men de har inget med varandra att göra förutom det. Testa länken för att erhålla användarnamn och lösenord på panelinloggningssidan, så kan du se vilka paneler du är medlem i när du fyller i din epostadress. Sedan kan du begära ut användaruppgifter för respektive. Alternativt, mejla mig dina uppgifter istället så kan jag kolla.

  23. varför kan man inte ta ut pengar via paypal? får felmeddelande :S

  24. Det går inte att föra över några pengar till Paypal, jag får detta felmedelande från er:
    ”Betalningsmetoden är inte tillgänglig just nu, var god försök igen senare”

  25. Hur lång tid ska det ta att fixa så att man kan föra över pengar till PayPal egentligen? Har varit fel i minst en vecka nu.

  26. Nu är trasslet med Paypalutbetalningar som inte fungerat löst. Det har drabbat nya medlemmar, där medlemsid:t av någon anledning fallit bort vid importen. Beklagar, nu ska det fungera som det ska!

  27. Hej! Vänligen visa mig platsen där jag kan se hur mycket jag hittills tjänat in och där jag också kan beordra utbetalning av detta.
    Hemsidan tycke jag brister i att på ett enkelt och tydligt sätt ge möjlighet till ovannämnda !

  28. Var byter man epost-adress i panelen?
    Jag har bytt adress här i knyt.se men när man loggar in för att se saldo mm i Panelen är den gamla adressen kvar.

    • Du kan i dagsläget inte göra det själv. Mejla mig den nya adressen från den gamla så ordnar jag det åt dig.

  29. Jag noterar att många av de paneler jag är med i som hanteras av Cint.com har börjat erbjuda ”Superpresentkort” som ett av belöningsalternativen. Kan det tänkas att även Knytpanelen kommer att få den belöningsmöjligheten?

  30. Hej! Förde över pengarna till min paypal men där har inte några pengar setts till :( Vad har jag gjort för fel?

    • Har du fått ett mejl från Paypal om en inkommande betalning? Ibland kan det också ta någon timme innan pengarna syns på kontot. Det kan också vara så att du måste godta den inkommande betalningen på ditt Paypalkonto innan pengarna verkligen landar. Tänk på att kontot pengarna skickas till är den epostadress du har registrerad i panelen. Har du redan ett Paypalkonto med en annan adress kan du dock ansluta den andra epostadressen till det. Klicka på länken i mejlet från Paypal.

  31. Hej, hur lång tid kommer det ta innan man får inloggningsuppgifter? Detta är lite nytt för mig, ville testa det.

    • Normalt sett en vecka eller två. Så här under sommaren och semester kan det ta några extra veckor. Jag ska försöka ordna dina uppgifter under nästa vecka!

  32. Hur tar man bort kontot?

    • Själva panelkontot kan du ta bort själv efter du loggat in på Cint.com-länken. Knyt.se-kontot måste jag ta bort manuellt – skicka ett mejl!

  33. Hej jag har försökt att få mina inloggningsuppgifter till min mail men jag får inte upp dom på mailen.Det har funkat innan men inte nu,står bara att inloggningsuppgifterna har skickats till din mail men när jag går in på mailen så är där inget.

    • Ingenting ska ha ändrats från vår sida, är du säker på att de inte fastnat i spamfiltret, eller bara fördröjts en aning?

      • Fick 3 st inloggningsuppgifter idag,så nu har jag kunnat logga in.Men en annan fråga,jag klickade på hur man överför pengar till paypal och det skulle vara en pdf fil men jag kom bara till sidan att cint.se nu blivit knyt.se och jag hittar inte var man steg för steg överför pengar för utbetalning till paypal.

  34. Måste man bli medlem på cint.com också? Eller räcker det med att man registrerat sig på knyt för att få undersökningar?

    • Det räcker med Knyt.se, så läggs du automatiskt till i undersökningspanelen som finns hos Cint.com (fast just nu sker tilläggandet manuellt, så det kan ta några veckor). På själva Cint.com-sidan kan för övrigt bara företag (som vill köpa undersökningar) registrera sig.

  35. Andra som är med i Paneler kan få ut ersättningen i presentkort coop,okq8,mm. Det tycker de är enklare än de oseriösa PayPal som det aldrig går att nå om något blir fel. De stal mina surt insparade pengar en gång. De har ingen kundkontakt i SVERIGE och svarar inte på de utomlands.

    • Knyt.se-panelen erbjuder även Superpresentkortet, där du kan välja mellan 100-tals olika företag att erhålla ett presentkort ifrån.

  36. JÄTTEBRA, men varför står det inte utan bara att man kan få ut pengar på paypal eller skänka dom till välgörenhet. Det står överst på sidan. Lägg då gärna till att man kan få ut pengarna på Superpresentkortet, för det skall iallafall jag välja när jag deltagit i så många panelundersökningar att jag kan få utbetalning.

  37. ser att man nu måste få 100kr innan man kan överföra till pay-enemy

  38. Jag är medlem i andra grejer, som t.ex. consumer panel i spotify, men de leder till cint.se(det är där mina pengar samlas). Men det är bara ungefär en tredjedel av gångerna jag får ersättning. Nyss svarade jag på en lång undersökning jag skulle få 14 kr för, men ingenting är insatt/syns. Varför???

    • Correis, gemensamt för alla paneler är att de ligger i panelsystemet hos hos Cint.com (gamla nu nedlagda Cint.se har inget med saken att göra). Det är Cint.com som skickar ut undersökningarna och sköter utbetalningar av ersättning.

      Du själv är medlem i fyra olika paneler. Varje panel har separata inloggningsuppgifter. Om du inte loggar in med fyra olika par uppgifter så är det garanterat därför du inte ser ersättningar för de undersökningar du svarat på. Du loggar helt enkelt inte in på alla paneler…

  39. Hej. Jag undrar om hur man tittar på hur man tittar hur mycket man har kännat in efter undersökningarna.

  40. Vad är riktlinjerna för hur många frågor företaget får ställa utan att undersökningen räknas som fullgjord? Jag får väldigt ofta (på annan mejladress, om du skulle kolla) undersökningar där man först får en initial screening på ålder, inkomst, län, et cetera. Sedan börjar undersökningen där man får svara på i stort sett samma sak samt lite extra, t ex vilken bransch man jobbar i, hushållets inkomst, vad man har för fritidsintressen, och sedan där blir man helt plötsligt tackad för insatsen man att man inte passade in i målgruppen. Enligt ”mätaren” så var 20 % av enkäten fullgjord (en 15-minutersenkät).

    Jag tycker det tydligt borde framgå innan man påbörjar undersökningen hur många frågor man får svara på innan man definitivt får fullgöra undersökningen. Nu bara ger man iväg en massa uppgifter om hushållet helt utan ersättning.

    • Enligt reglerna ska det inte ta mer än någon minut eller två innan man får veta att man inte får svara på hela undersökningen. Både Cint.com – som förmedlar undersökningarna till olika undersökningspaneler – och jag själv som ”panelägare” av Knyt.se-panelen – får bara betalt för kompletta svar av undersökningsköparna. Ingen av oss har alltså något intresse av att klämma in en massa gratisfrågor.

      Anledningen till att du får samma frågor – om kön, ålder etc – två gånger är att Cint.com har ett extrasystem som ställer frågorna innan den riktiga undersökningen. Om du inte får svara på den riktiga undersökningen är tanken att systemet ska hitta en ny undersökning du kan svara på istället. Därför ställer den sorteringsfrågorna i början. Ibland fungerar det, men ibland får du bara svara på onödiga frågor, vilket förstås är tråkigt.

      Upptäcker du en undersökning där du får svara på en majoritet av frågorna innan du blir utsorterad utan ersättning, anmäl det! Då är det antingen någon som lagt in fel slutsida, eller en undersökningsköpare som försöker blåsa oss alla. Även om undersökningarna kontrolleras av Cint.com innan de skickas ut kan sådant missas.

      mvh,

      Anders Nyman, Knyt.se

      • 12-minutersenkäten (10 kr) som gick ut idag var åt det hållet. Fick svara på det vanliga, som ålder och vilken bransch man jobbade i och vilken hemelektronik man hade. Sedan fick man specificera exakt kameramodeller man köpt, för hur länge sedan, och vad man betalade för dem… och då plötsligt blev man avtackad för att man inte passade in. Lagom drygt. Säkert 15 frågor in.

      • Det börjar dyka upp lite väl många undersökningar som man inte tillhör urvalsgruppen. Jag har precis inte ”tillhört urvalsgruppen” efter en 10-15 minuters frågestund med jag vet inte hur många frågor.

        Det är ju lite märkligt att man inte ”tillhör urvalsgruppen” när man når 100% av undersökningen och tror att man faktiskt är klar med den. Cint/Knyt börjar likna bondfångeri.

        • I de fall sådana undersökningar dyker upp har det garanterat blivit fel slutsida på grund av den mänskliga faktorn (dvs den som skickade ut undersökningen i Cint.com:s system). Felanmäl och avvakta, så får du med all sannolikhet den ersättning du ska ha. I de flesta fall korrigeras misstaget dessutom automatiskt.

          /Anders Nyman, Knyt.se

  41. verkar vara fel på cints server


    500 – Internal server error.
    There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

  42. HEJ

    Jag kan logga in här på Knyt.se men inte på länken:
    http://www.cint.com/cpx/public_panelist_login.asp
    Då säger den att inloggning misslyckades.
    Jag har registrerat mig för ca 3 dar sen.

    Vad är problemet :) ?

    • Det beror på att jag ännu inte hunnit lägga till dig i undersökningspanelen, något jag gör manuellt i slutet av varje vecka. När du fått ett mejl med dina inloggningsuppgifter dit kan du logga in.

      mvh,

      Anders Nyman, Knyt.se

  43. Hej, Jag kan logga in på hemsidan men inte på panelen ??? vad är problemet ?

    • Du vet att det är olika användaruppgifter? Testat att begära ut nya på panelsidan? Om du är nybliven medlem kanske du ännu inte hunnit registrerats i själva panelen.

  44. Jag har mailat, utan att få svar, och försökt att nå dig. Jag samlade ihop 200 kr som sedan skulle betals ut via superpresentkortet vilket max skulle ta 1 månad, har nu väntat två månader, får inget presentkort, och du svarar inte på mail. Jag är nu ganska upprörd och undrar om knyt.se verkligen är ett seriöst företag?!

    • Beklagar, det är inte Knyt som ansvarar för utbetalningen utan Cint.com. Jag har skickat ditt ärende vidare till dem, och de skulle återkomma när de kollat upp vad som kan ha hänt. Jag har tyvärr inte hört något sedan jag svarade dig den 18 april.

      mvh,

      Anders Nyman

      • Verkar inte fungera med utbetalningarna. Både jag och min sambo har inte sett röken av några superpresentkort : (
        Skapade transaktionerna den 9april och det står klar på status.

  45. Går inte att föra över pengarna till paypal. Kommer bara upp felmedelande och att utbetalningen inte är tillgänglig just nu. Vrf?

  46. Hejsan. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Det är så att jag idag har provat att överföra pengarna från panelerna jag är med i till mitt paypal men får bara upp detta : ”Betalningsmetoden är inte tillgänglig just nu, var god försök igen senare.” Och det gäller alla paneler jag har provat (samt kommit upp över 50kr gränsen). Hjälp! Vad ska jag göra?

    • Det är Cint.com som ansvarar för utbetalningarna. Jag vet inte vad det är för fel som inträffat, men uppebarligen har det tagit stopp i överföringen mellan Cint och Paypal. Det har dykt upp ett par gånger den senaste tiden. Jag är i kontakt med Cint.com om felet.

      /Anders Nyman, Knyt.se

  47. Är det ingen människa på knyt, eller cint som besvarar e.post? Jag har mailat om en undersökning som jag slutförde och aldrig fick credit för. Jag väntade ett par veckor på att få något som helst livstecken men icke. Jag tog då och skickade samma mail igen men nu efter en vecka så är det status quo på mailfronten. Om det nu beror på överbelastning, då skickar man väl ett mail och bara skriver kort ”vi har mängder som ligger efter men vi besvarar ditt mail så fort vi kan” Det går ju att automatisera ett sånt svar. Som det nu är så blir man ju bara förbannad då det ser ut som om alla rent ut sagt skiter i medlemmarna. Fast det kanske är så det är???

    Dåligt i alla fall, oavsett hur det ligger till med intresset för medlemmarna.

    • Hej!

      Till vilken adress har du mejlat, @knyt eller @cint? Jag hittar inget mejl från dig hos mig, dvs Knyt, i alla fall. Vet inte om det beror på att du mejlat fel, eller om det är trassel med mejlleveransen. Just nu har min leverantör stora problem i alla fall, och jag kan inte ta emot nya eller svara på gamla mejl.

      /Anders Nyman, Knyt.se

  48. fick detta efter att ha svarat på frågor

    ”Du har redan fyllt i den här undersökningen. Tack för ditt bidrag.”

    http://www.cint.com/cpx/survey.asp?Id=40efb113-f441-4bf6-8a9a-06b80d5e563d

  49. Hej! Bra att ni finns!

    För de som inte använder internet för pengatransaktioner, kan de alltså inte få ersättning?

    Mvh Charlot

  50. Läser här ovan att det finns en minimigräns för utbetalning på 100 kr. I så fall låg jag under den gränsen, men mitt konto nollställdes i alla fall och betalningen står som ”väntande”.

Svara

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>